Close
Type at least 1 character to search
Back to top

Sorry, no posts matched your criteria.
We Are Freelancers We Are Freelancers

РРС marketing

контекстна реклама

01 / ПОШУКОВА РЕКЛАМА

Налаштування рекламних оголошень у пошуковій системі Google.

02 / МЕДІЙНА РЕКЛАМА

Розміщення банерів або відеороликів на різних сайтах та у результатах пошуку.

03 / ВІДЕО РЕКЛАМА

Нативная интеграция рекламных роликов и баннеров на YouTube.

04 / GOOGLE SHOPPING

Ефективний тип товарної реклами для інтернет-магазинів.

05 / ПРАЙС-АГРЕГАТОРЫ

Показ оголошень на найпопулярніших сайтах агрегаторів.

06 / АУДИТ РЕКЛАМНИХ ​​КАМПАНІЙ

Проведення аналізу рекламних кампаній з метою покращення ефективності.

Як працює
РРС marketing

Реклама з оплатою за клік, а саме так переводиться PPC, з'являється перед клієнтом, коли він здійснює пошук. Користувач відправляє пошуковий запит, система обробляє його та показує йому найбільш відповідну цьому запиту рекламу. Тобто, якщо клієнт шукає шкільне приладдя, він бачить оголошення інтернет-магазину, що їх реалізує. PPC - це особлива система, що дозволяє інвестувати в рекламу дуже мало. Вона підходить навіть для малих бізнесів, які тільки починають власну діяльність.

ЕТАПИ РОБОТ З
КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ

01
ПІДГОТОВКА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ

Грамотне планування рекламної компанії - запорука її ефективності та досягнення поставлених цілей. Підготовка здійснюється з урахуванням термінів проведення та етапів. Такий підхід дозволяє уникнути додаткових витрат на маркетингові заходи та досягти відмінних результатів. Глибокий аналіз ніші, цільової аудиторії, конкурентів. Технічний аналіз сайту та його юзабіліті. Відсіювання нецільової аудиторії з метою зниження витрат на проведення рекламних кампаній. Оцінка сезонності бізнесу з мінімальним рівнем похибки у процесі аналізу змін трафіку. Складання плану рекламних кампаній у високий сезон. Розробка медіаплану для досягнення поставленої мети.

02
ЗАПУСК РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ

Запуск рекламної кампанії триває до 3 днів. Грамотне планування на попередньому етапі та швидке впровадження рекламної стратегії дозволяє ефективно залучати аудиторію та миттєво реагувати на попит. Впровадження рекламної стратегії різних каналах із залученню ЦА. Налаштування автоматизованих сервісів, щоб стежити за ефективністю рекламних кампаній та отримати максимальний результат. Встановлення «онлайн-консультанта», щоб підтримувати зв'язок із потенційним клієнтом та збільшити конверсію.

03
ВЕДЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ

Щомісячний аналіз рекламних кампаній із урахуванням неконверсійних запитів. Оптимізація бюджету та за необхідності зміна стратегії проведення рекламних заходів. Створення рекламних оголошень, орієнтованих різні ЦА і виявлення кращого, найефективнішого. Аналіз даних Google Analytics. Формування цілей на відвідування сторінок, кліки та заповнення форм, оформлення покупок. Аналіз отриманих даних щодо ефективності роботи сайту та налаштування додаткових видів реклами (медійна, блоки, e-mail, YouTube). Пошук рішень щодо розвитку та модернізації сайту.

04
ЗВІТНІСТЬ ПРО ЕФЕКТИВНІСТЬ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ

Ми систематично повідомляємо про результати рекламної кампанії та надаємо інформацію про нашу роботу. По можливості ми пов'язуємо обліковий запис Реклами з обліковим записом Google Analytics, в якому ви можете постійно перевіряти результати ефективності реклами в пошуковій мережі. Ми прозорі – ми хочемо, щоб ви знали про наші дії та мали міцну основу, нам довіряти. Допомагаємо у правильній інтерпретації параметрів, разом робимо висновки та даємо пропозиції щодо покращення обраної рекламної стратегії.

Sorry, no posts matched your criteria.